søndag 30. juli 2017

Hei!
Kvardagen ruslar og går mellom sol og regn, 
og om ei veke er det ferie!

Sukkerertene mine veks og gror, kjempegode!


No har eg handla meg Bottle Grinder frå Menu!
Dette er salt og peparkverner eg lenge har hatt lyst på, grønfargen er så fin og passar perfekt inn på kjøkkenet mitt!


Stolpejakta!


Eg er så glad for at energien i kroppen endelig er komen att, det er vel eit resultat av fleire ting.. 
Ny jobb, at det er sommar og lyst ute, eit kosttilskudd som heter Argi+ frå Forever Living (det har verkeleg gitt meg energi!),
og det at eg har bestemt meg for å bli litt sprekare.
No er det ikkje akkurat slik at det har skjedd noko revolusjonerande forandringar med meg altså, men eg kjenner meg bedre og tar dag for dag :)

God søndag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar