søndag 16. juli 2017

Hei!
Ny veke og endeleg har eg fått litt fart på turgåinga mi!
Veret er som vanleg opp ned med nedbør og sol, synd temperaturen er så lav.. 
Derfor har det blitt altfor få turar både til fots og med motorsykkelen, men me får berre håpe at sommaren kjem skikkeleg snart!
Eg prøver å finne nye turstiar og bli meir kjent i nærområdet her, nyleg hadde eg hadde ein flott kveldstur rundt Tertnestjørna.

 På Veten laurdag.
 Ja som sagt litt vått... Og dei nye skoa mine er litt glatte, så då sklir eg jo sjølsagt ut i søla, men herleg med tur uansett!
Revebjølle, giftig blomst å ete, men bladene har faktisk blitt brukt innan folkemedisin, og blir brukt innan medisin idag og trur eg..
 Uansett ein nydeleg blomst.

Eg har brukt søndagen på å tove tøflar, eg har ei bestillingsliste som eg har hatt altfor lenge.. Beklager til dei som venter! 
Men no er eg i siget og har eit håpefullt mål om at tøflane som er bestilte skal vere klare til eg går på ferie i august... Lov å håpe iallefall! Og du, om du synes eg er treig, det hjelper å mase ;)
God søndagskveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar