tirsdag 25. juli 2017

Tur..

Hei!
Vil berre vise deg bilete frå den nydelege søndagen me nett hadde.
Skikkeleg sommarver, og fjellet kalla..
Eg gjekk ein rundtur som starta frå parkeringsplassen på Baugtveit  opp til Nordgardsfjellet og Geithaugane, vidare til Tellevikfjellet og heilt opp til Høgstefjellet og ned att.
Det ligg forklaringar og forslag til turar på ut.no, nokre med betre forklaringar enn andre..


 Utsikt mot Askøy til venstre og Frekhaug til høgre trur eg det blir...




 Og så er eg blitt litt hekta på stolpejakta!
Eit kjempeflott konsept som er laga for å få folk ut å gå, uansett om du er liten, stor eller dårleg til beins.
Les meir om stolpejakta her.
Mitt mål er nødvendigvis ikkje å finne flest muleg stolpar (sjølv om det er veldig kjekt!), men å bli betre kjent med turstiane her eg bur! Det finst jo så mange små og store stiar eg ikkje viste om..

 Tellevikfjellet.



 Utsikt frå Høgstefjellet, skimtar Ulriken i det fjerne..
Det einaste eg tykker er litt dumt, er at det ikkje er noko skikkeleg merking oppe på toppen her, så eg blir alltid usikker på kva som er den rette toppen og går att og fram og leitar..
Håpar sommarveret fortsetter!
om to veker blir det sommarferie del 2 på meg :)

God kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar