søndag 9. desember 2012

Julestemning...

Oi her ha det ikkje skjedd mykje i siste..
På tide med ein liten oppdatering.. :)
Fleire tøffelpar er levert, og dei siste bestillingane står til tørk no :)
Ha hatt ein effektiv søndag i dag!
 Kaffi og lett julepynting til frukost. 
Tova to par tøflar, før eg jogga ein trimtur. 
Og i kveld tok eg turen oppom søskenbarnet mitt, der eg fekk ferske pepperkaker og gløgg :)

Her e litt julestemning frå mitt lille krypinn..
Strikka ein gjeng englar for nokre år sidan.. 
Julekuler (oppskrifter frå Arne og Carlos..)
Krans frå panduro, stjerner er eigenproduserte.

Sydde meg nokre juleputer i fjor jul.. :)
 

God søndagskveld og kos deg i førjulstida!

2 kommentarer:

  1. Sååå koselig, likte godt di strikka englane, blei rett og slett glad eg såg di :-) Du er såååå kreativ og flink atte :-) Gleda meg til og se tøflane :-))

    Ellen

    SvarSlett
  2. Å, herlega London for ein produksjon! Digga stjernkransen din, den var K U L !

    SvarSlett