søndag 3. november 2013

Innflytta.. :)

 Halloen :)
Oi jaggu er det ein heil månad sidan sist eg skreiv innlegg her..
Men no er eg endeleg på plass i mi nye leilighet!! 
Og eg må sei det tar si tid å sortere ut det eg ikkje treng, og å  finne plass til alt det andre på på 32m2..
 Eg flytta inn søndag for 2 veker sidan, og har sidan då levd trangt mellon pappkartongane. No har eg fått det meste på plass, og eg ha endeleg fått internett(noko som tok unødvendig lang tid og ikkje minst irritasjon/frustrasjon..).

Her er stova mi.. 
Sofaen har blitt blå. Det er utrulig kjekt å ha ein sofa som ein kan bytte trekk på, plutseleg er det ein ny sofa :)
Fleire bilete av leiligheta kjem etter kvart ;)
Desse kjøpte eg på interiørmessa i Amsterdam, utruleg morosame og flotte ;) Sjå fleire produkter frå Räder her.
Og her e det finaste og tøffaste innflyttingspresangen over alle!!! 
HELDIGE MEG !!! :)

No er det sofatid og nyte søndagskvelden. 
God kveld til deg :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar