tirsdag 13. mai 2014

Oppussing..!

Hei :)

Ja då var eg igang att her... Endelig har energien komen att i kroppen, og prosjekta står i kø.
Eg har leeenge irritert meg over denne lille veggen mellom kjøkkenet og gangen.. Her er det ei gamal gulna strie.. Likar ikkje strietapet...!
"FØR" 
Ja så då måtte den vekk :)
(Lampa i taket er nyinnkjøpt på brukten, berre måtte ha den:))
 Hadde problemer å velge veggfarge.... skulle eg satse på ein sprek farge, eller køyre den trygge kvite...?
Valgte å ta kvite veggar no.. Det er jo fort gjort å male veggen seinare om eg får lyst til det :)
 Prosjektetet utvidar seg stadig... Stria mellom kjøkkenskapa måtta vike og!
Og idag blei den siste veggen med i fornyinga.. 
Synes det er veldig kjekt å pusse opp og styre på eg :)
Men skal bli godt å bli ferdig sjølsagt, ikkje så lett å pusse opp når ein bur på ein så liten plass.. 
Men trivast eg :)

Neste gong blir det forhåpentligvis ferdige "ETTER" bilete ;)

Ha ei god veke! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar