torsdag 27. november 2014

HEI!
Ja her snik jula seg inn litt etter litt..
Stjernene i glaset hang eg opp i full fart idag, fordi eg ikkje greide å vente lengre..
 Dessa fine lysestakane i tre sneik seg opp i handlekorga mi sist eg var innom søstrene Grene, ein skummel butikk! Dei har så masse fint og billig, noko som gjer det vanskelig å gå ut derifrå utan at det blir med noko nytt heimatt... ;)
Julemessa på søndag gjekk over all forventning!
Men det var vanskelig å ta fine bilete der inne, så de får tole litt dårleg kvalitet..
Her er før messa opna.



 Her er bordet mitt etter julemessa var ferdig, eg fekk solgt heile 12 par! Eg håpar verkeleg at alle blir fornøgde og varme på føtene til jul...!

Og jammen blir det ikkje besøk innom ei lita julemesse denne søndagen og..

GOD HELG :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar