søndag 19. januar 2014

Herlig søndag!

Hei hei :) 
I dag kom eg meg endelig ut i terrenget etter eg flytta.
Eg har lett etter skilt som viser kor det er sti, men slikt er det ikkje her.. 
Heldigvis har Bergens Tidene ei god oversikt over alle turstiane her omkring, med god forklaring :)
Så då fant eg stien med ein gang.
 Turen er Leikvang-Hetlebakksåta.
Og eg fulgte rådet om brodder, noko som viste seg å vere eit fantastisk godt råd!
Humøret steig etter kvart som eg kom lenger på stien, frisk luft og trim gjere verkelig godt for kropp og sjel!!! :)
 
 På Toppen!! Her kjem eg nok til å komme ofte!

Og sidan eg fekk ekstra energi, så hadde eg plutselig her i kveld begynt på eit nytt lite prosjekt...

Og ja! Soveromsprosjektet mitt er foreløbig avslutta, har ein vegg att som eg må spekulere litt på kva eg skal gjere med...

Undervegs:
Etter:
 Som du ser er rommet lite og senga stor, men eg likar det ;)
Etter eg fekk opp kjøkkenskap på veggen og sette bein på senga, har eg fått mykje god lagringsplass.
Liten kikk innpå mitt "Walk in closet" ;) 
Her er eg ikkje ferdig...


God søndagskveld til deg!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar