søndag 9. februar 2014

Ny søndag er nesten over.. 
Tida fer så altfor fort!

Men eg har no fått gjort litt denna helga og!
Rakk ein liten tur opp til vatnet etter jobb på fredag, før 
OL-åpningssermonien starta.
Utrulig nok vakna eg tidleg på lørdag, kom meg ut og opp på toppen før frukost :) 
Her skal juleflesket trimmast..!



Så då kunne eg nyte ein god frukost, medan eg såg Marit Bjørgen ta vårt fyrste OL Gull :) 
Ny favoritt kopp frå Bråkig serien, IKEA :)
Og jaggu kom eg meg ut ein tur idag og !
Forrige helg vart eg med mor mi på besøk til søstra mi, og familien hennar i snøfylte Lier.
Der fekk eg og bestillingar på nye tøflar, så her er helgas produksjon..

4 par blei det...:) 
Men no må eg av å handle meir ull på Hiilesvåg før eg får produsert ferdig dei andre bestillingane..! 

God søndagskveld!

Og ja- GRATULERER MED MORSDAGEN alle mødre der ute !!! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar