søndag 4. desember 2016

Advent


Plutselig var det 2 søndag i advent alt...
 Forrige helg var eg på besøk hos ei god veninne som bur på Hadeland, eg hadde ei super kjekke helg. 
Føltes som ein liten ferie!
Eg kom heim seint på søndag, derfor blei det ikkje noko 1 søndag i advent her på bloggen.. ;)
Denne helga har eg tova tøflar, som vanleg.. ;)
Men no endeleg kan eg krysse av lista for at alle(nesten..) tøflane er tova og står til tørk!!
 Julepynten kjem snikande litt kvar dag.. 
Eg burde verkeleg tenke på og planlegge kva eg skal gje i julepresangar no etter kvart...

Burde, skulle, må og vil.... 
Mykje som eg skulle gjort, mykje eg har lyst til og mykje eg absolutt burde ha gjort...
Men no kjenner eg for å ta meg ein pause frå alt det ikveld,
tøflar står til tørk og har gått meg ein tur ute og fått frisk luft..
no skal eg ete ein sein middag og rett og slett slenge meg på sofaen og koble heilt ut!

God søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar