søndag 8. januar 2017

Godt nytt år!

Hei!
Ja då var jula over og kvardagen komen, og litt godt er det. Det har blitt litt for mange julekaker på meg, så no må snop reduserast og kroppen slankast.
Jula blei rydda heilt vekk 2 nyttårsdag, då var eg lei..
 
Endeleg kjøpt meg teppe! Etter lang tenking og vurdering blei det eit kuskinn under spisebordet, eg er kjempefornøgd.

Denne helga har eg test-tova nye tøflar, det er så kjekt å prøve ut nye teknikkar, former og fargar, og berre tove akkurat det eg har lyst til! (Bilete kjem etter kvart..)
  Som det blir sagt -Nytt år, nye moglegheiter!
Vanlegvis pleier eg ikkje ha nokon nyttårsforsett eller store planar  om endringar, det pleier vanlegvis ikkje holde så lenge uansett.
Men i år blir det litt annleis, eg har bestemt meg for at år 2017 skal bli eit godt år!
Har ikkje lagt noko konkrete planar endå, men det handlar vel mest om at eg skal ta meg sjøl i nakken og gjere ting eg har lyst til  istadenfor berre å tenke på det!

 Har du noko planar for 2017?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar