søndag 15. januar 2017

 Hei og god søndag til deg! 

Tente eg skulle dele mine prototyper på lave tøflar med deg.
Prøver meg fram med litt ulike modellar, må tove ein del tøflar og justere litt på malen for kvar gong, men begynner å nærme meg noko no..
 Og idag prøvde eg å ta bilete av tøflane i bruk med sjølutløyser på kameraet, bortsett frå dei klumpete føtene som er nedi tøflane vart det ganske bra til å vere fyrste gong... ;)


Kva tøffelpar likte du best...? 
 Eg har eit strikk liggande som eg strikkar på innimellom når eg har lyst og tid, Nancy kofte, spent på om eg klarar å få den fin.. Mønsterstrikking er ikkje mi sterkaste side, men etter at eg fekk tips om å bruke tjukkare pinnar når eg strikkar mønsteret har det gått bedre! 
 Og ja, eg planlegger å pusse opp badet! 
Meir om dette neste veke.. ;)

Nyt den fine vinterkvelden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar