søndag 3. januar 2016

Godt nyttår!

Hei og godt nyttår til alle!
Eg får seie den vanlege regla: Nytt år, nye muligheiter!
Endelig litt vinterver, kaldt og sol idag og eit nydelig om enn litt kaldt turver.
Min første tur på Geitanuken etter eg flytta frå Morvik for over 2 år sidan.


Og dette er berre den fyrste av mange turar dette året. Eg orka ikkje komme med noko skikkelig nyttårsforsett, for det blir aldri noko av... Men eg vil kose meg med turar og trimme av meg vinterkiloa framover våren, det skal eg greie!
Denne helga har gjort godt, eg har slappa av og kost meg. No kjenner eg oppussingslysta og idear kjem for fullt, så det er berre å sette igang!
Eg starta med gangen i det nye året, må få vekk pappkassar og finne att skoa mine ;)
Gangen min er delt i 2 rom, og no tar eg fyrst det innerste som skal vere rommet som eg skal oppbevare alt av sko, ytterklede og vertøy. 
Denne veka skal det bli klart, og bilder av ferdig rom kjem nok neste søndag, sidan det er blitt dagen eg bloggar mest.. ;)

Nyt den fyrste søndagen i 2016!

1 kommentar: