søndag 10. januar 2016

Hei Hei :)
Ja då var eit rom ferdig og neste er godt igang med å bli oppussa.
Slik såg gangen då eg kjøpte leiligheta:
Dårlig utnytta,fæle fargar og ei grusom "trekkspel" dør som var noko av det første eg reiv vekk då eg kjøpte leiligheta.

Veldig vanskelig å ta bilete av det innerste rommet, men eg har hengt opp hyller langs to veggar, den eine for alle skoa som eg oppdaga eg hadde(!) og den andre med hyller og stang for ytterjakker. Veldig fornøgd med plassutnyttinga :)

 Litt enklare å ta bra bilete når heile gangen er ferdig, men du ser vel litt korleis det er blitt. 
Fredag reiv eg vekk panelet i gangen.

 Lørdag fekk eg besøk av to små jenter som eg er tante til, så då blei det ikkje så mykje oppussing.
Men det var kjekt med besøk :)

Fekk fine teikningar!
Idag har eg fått fjerna tapet og sparkla, så imårra håper eg at eg får pussa og klistra opp veggfornyer slik at veggane er klare til maling!

Fornøgd med helga, og så
satser eg på at gangen er ganske ferdig neste helg!

God søndag :)

1 kommentar: