søndag 31. januar 2016

 Halloen!
Eg ventar framleis på tapeten som eg har bestilt til gangen... 
Så det ser ut som eg må sette den på vent ei stund, no er det nemlig kjøkkenet som står for tur! Eg bestilte nytt kjøkken på IKEA etter jul, og det kjem på døra mi 1 mars... Så no har eg laga meg ein tidsplan veke for veke i februar, for å klare å bli ferdig med veggar og golv til kjøkkenet kjem.
Ellers har eg alltid nokre små prosjekt. 
Eg syntest at glaset i stova er stort og flott, men litt tomt med blomster berre heilt nede i karmen, so då prøvde eg meg på litt makrame oppheng! 
 Søkte etter oppskrifter og inspirasjon på pinterest, og laga meg ein vri med perler, veldig kjekt!


Eg har vore på utkikk etter ein gamal teaksjenk til stova ei tid, og endeleg fann eg han!
Veggfargen er så nydelig til teak som eg håpte den ville vere!

Dette vesle sjalusiskapet fekk eg i innflyttingspresang frå mine gode spelevenniner! Har ikkje heilt funne plassen til det enda, så foreløbig står det på soverommet.
NYDELIG! Tusen takk enda ein gang! 

Denne veka startar eg med å rydde saman og pakke ned kjøkkenting i pappkassar, og så blir det riving av kjøkkenskap og veggar. Det blir ei stund utan kjøkken og med mykje jobb og støv, så eg gledar meg verkeleg til veggar og golv er ferdige!
Eg oppdaterer etterkvart :)

God søndagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar