søndag 22. mai 2016

 Hei!
Ja då var det ny søndag att og me e komt til midten av mai måned alt. 
Tirsdag var det 17. mai, og her var det flagg på nesten var einaste terrasse, var veldig flott å sjå!
Eg har ikkje flaggstang så eg planta to mindre flagg godt nedi bedet mitt..

Har fått meg nytt bord til macen min, bruktkjøp frå Fretex for 49 kr som eg mala kvitt og kledde med marmorfolie frå Panduro.
 Hengt opp nye hyller i stova og, dei har eg kjøpt for lenge sidan, men fyrst no fant eg ein plass til dei!

I dag har eg hatt besøk av mine foreldre til middag, og så kom tanter og onkel til kaffi. Veldig koselig.
Og så fekk eg presangar og!

Eg laga ei pavlova (som eg sjølsagt glømte å ta eit bilde av..)
og heldigvis forsvant nesten heile kaka! For her har kiloane lagt seg på kroppen og no må dei av til sommaren.
Ikkje så lett når det allereie nesten er sommar, men får prøve å komme litt i form og ete mindre kaker iallefall..

God søndagskveld! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar