søndag 21. august 2016

Ferie!

Hei!
Her er det ferie, og eg har vore ganske heldig med veret til no.
Nett heimom ein tur for å vaske klede, og pakke om litt før eg håpar på fint ver og ny motorsykkeltur! 
Trimma ferieflesket litt idag med eit tur til Geitanuken.
 Laga meg melonsalat med salat og jordbær frå terassen min, kjempegodt!

Forrige helg var eg på tur ,men før det brukte eg regnversdagane til å sparkle å male kjøkkenveggen på nytt. 
Lys er montert under skapet, må berre ha inn eletriker for å koble..



Ferien går som vanlig altfor fort, berre ei veke att no.
Desverre har eg hatt litt motortrøbbel på sykkelen, typisk at det skjer midt i ferien! Men eg er så heldig å ha snille folk rundt meg som hjelper, TAKK!
No håpar eg nye delar kjem i morgon og sykkelen blir klar for ein ny tur! 
God søndag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar