søndag 21. mai 2017

Hei!
Håpar du har hatt ein flott veke og ei super 17.mai feiring!
Tenk at sola kom fram akkurat på denne dagen mellom regnversdagane, det var rett og slett fantastisk!
 Eg feira dagen med å ta turen på Veten i trimklede og 17.mai sløyfe, sommartemperatur og flagget på toppen gav god stemning. 


 Etter tur til fots vart det tur på motorsykkelen, unna meg årets fyrste soft is!

Sidan veret er så sommarleg berre måtte eg få blomster på terrassen min denne helga, lei av å sjå på den triste hagekassen og pottene mine..
No har eg ikkje dei grønnaste fingrane og heller ikkje så flink til å finne ut kva blomster eg skal handle eller som passer best saman osv..
Men satser på at det blir bra når plantene får vekse litt og eg hugsar å vatne når dette blir nødvendig...
 Prøver å gjenta suksessen frå ifjor med sukkererter i potter, salat og krydderurter i hagekassen.  
Så er det berre å vente å sjå kva som skjer!






God søndagskveld :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar