mandag 1. mai 2017

Gratulerer med dagen!

Hei!
Arbeidarane sin dag, og nydeleg sommarver idag :)

Eg er i våroppryddings modus for tida, det er så godt å få rydda opp og kvitte seg med alle ting og tang som rett og slett ikkje blir brukt, eller som ikkje passar inn lengre.
Forrige helg rydda eg i skuffer og skap inne, så då var det terassen sin tur denne helga.
Lørdag gjekk eg laus med terassevask og skrubb, eg var forberedt på å skrubbe skikkeleg, men sidan golvet var nymåla i fjor, gjekk det leikande lett å vaske vekk skiten!



 Benytta veret til å lufte skikkelg inne idag, hang ut dyner og puter.
Det er så mykje lettare og kjekkare å komme seg ut på tur når veret  er bra og det plutseleg er dagslys til langt på kveld.
Lørdag gjekk eg på veten, og blei sjarmert av sauer med lam på vegen opp..



 Søndagen vart det ikkje trimtur desverre, men ein sosial dag. Eg var med ei veninne på baklukeloppis i Fyllingsdalen, og avslutta dagen med hyttebesøk hos ei anna veninne, kjempekoseleg!
Salget på baklukeloppisen gjekk desverre dårlig, det var lite folk som stakk innom, eg fekk ikkje solgt noko av det eg hadde med, godt det finst finn.no og bruktbutikkar å levere til..
No har eg att å rydde oppsamla ting ut av bodene mine og køyre det til bruktbutikkar og skrapen. Jah og så må eg vaske og støvsuge bilen ja, det blir alltid utsatt desverre...
Ein ting av gangen, eg gir meg ikkje før alt er gjennomgått og rydda, det gjer verkleleg ro i sjelen å ha det ryddig rundt seg! 

Tur på Geitanuken idag, resten av dagen tilbragte eg på terassen.
 Må jo nyte sol og langhelg og..!


God kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar