søndag 14. mai 2017

Knaggar og knottar!

Hei!

Det er ei stund sidan eg bestemte meg for Anne Black knottar  til badet og kjøkkenveggen, men ting blir jo gjerne utsatt... 
Men no i helga fekk eg det for meg, no skal det skje!


Knaggane er matte porselensknottar frå Anne Black i størrelse medium.
Eg skrudde dei opp på veggen med det samme eg kom heim, men vart ikkje heilt fornøgd.. 
Ideen med lærreima kom då eg tenkte på ein knagg eg nettopp hadde sett på Bolia. Så då det vart litt DIY og min eigen vri på ein dyr designknagg, samtidig som det var fint å bruke det samme læret som eg har laga handtak til skuffene av.
Badet fekk samme knaggane i matt kvit, størrelse liten og medium. 
Endelig har eg ein plass å henge frå meg handkleet på!
Ting tar tid..

 Knaggar bak døra er greit å ha!
No gjenstår det berre ei handkle stang eller to nær dusjen og å male baderomsdøra så er badet heilt ferdig!

Trimtur til Veten på lørdag!



Nyt søndagskvelden og håpar du får ei flott 17 mai feiring på onsdag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar